Skoči na glavno vsebino

Obvestila

• Takoj zaposlimo čistilko

Iščemo čistilko za nadomeščanje bolniške odsotnosti, polna zaposlitev, delo v popoldanskem času. Več informacij dobite na povezavi: https://www.ess.gov.si/iskalci-zaposlitve/iskanje-zaposlitve/iskanje-dela/?idp=3066039/#/?pdmid=3066039&drzava=SI,&iskalniTekst=%C4%8Distilec&iskalnaLokacija=kamnik ali po telefonu na številki 01 83 47 200. Vodstvo šole

• Spletni seminar za starše o vplivu interneta na pomanjkanje spanca pri mladostnikih

Na Točki osveščanja o varni rabi interneta Safe.si bodo v torek, 3. oktobra 2023, ob 18. uri pripravili spletni seminar za starše z naslovom ‘Ali vaš najstnik premalo spi zaradi interneta?’. Raziskave kažejo, da štiri petine slovenskih najstnikov spi premalo. V Safe.si raziskavi o vplivu interneta na duševno zdravje mladostnikov pa je več kot polovica najstnikov v […]

• Prvi šolski dan v šolskem letu 2023/24

Prvi šolski dan  bo V PETEK, 1. septembra 2023. Prvošolce v spremstvu staršev pričakujemo v šoli Zg. Tuhinj ob 9. uri, brez šolske torbice. Prvošolčki pričnejo s poukom v ponedeljek, 4. 9. 2023. Za  učence 2., 3. in 4. razreda bo pričetek  pouka ob 8.20 uri. Učenci bodo končali ob 12.40 uri. Šolski prevoz bo […]

• Plavalni tečaj

V ponedeljek, 12. junija 2023, bomo pričeli s plavalnim tečajem za 3. razred v Snoviku. Za tečaj učenci potrebujejo kopalke, rezervne kopalke in brisačo. S seboj naj imajo pijačo, malico dobijo v šoli. Odhod proti Snoviku: PŠ Zg. Tuhinj avtobus 8.20 matična šola v Šmartnem avtobus 8.25 PŠ Motnik, šolski prevoz do Šmartna, v Šmartnem […]

• Bodoči prvošolci – vabilo

Spoštovani starši, dragi bodoči prvošolci. Vabimo vas na sestanek za starše bodočih prvošolcev, ki bo v sredo, 14. junija 2023, ob 17. uri v avli OŠ Šmartno v Tuhinju, Šmartno v Tuhinju 27a, Laze v Tuhinju. Z vami naj pride tudi naš bodoči učenec /učenka, saj so učiteljice zanje pripravile krajšo delavnico. Prijazen pozdrav, Petra […]

Aktualno na PŠ Zg. Tuhinj

Pohod na svetega Vida in orientacija

Tokrat smo planinci obiskali domači hrib. V dveh skupinah smo obiskali svetega Vida in tam imeli orientacijo. Sredino popoldne je bilo krasno, sončno, v soboto pa nas je v zadnjih metrih poti ujel dež. To nas ni prav nič zmotilo. Pri svetem Vidu smo pojedli malico,...

Športni dan drsanje

V tednu od 12. do 16. 2. 2024 so imeli učenci prve triade zimski športni dan drsanje. Pridružili so se jim tudi četrtošolci podružnic. V ponedeljek so imeli drsanje učenci s Sel, v sredo iz Tuhinja, četrtek iz matične šole in v petek iz Motnika in Tuhinja. Vsi so se...

Tehnopark Celje

V sredo, 14. 2. 2024, so imeli učenci 4. razreda tehniški dan. Šli so v Tehnopark Celje. Tam je bilo veliko, res veliko, zanimivih, res zanimivih stvari. Najbolje, da si utrinke ogledate v galeriji. Eva Arh, vodja dneva dejavnosti [ngg src="galleries" ids="1612"...

Zimski pohod

Planinci smo izkoristili snežne razmere in v soboto, 27. 1. 2024, izvedli zimski pohod. Starši in otroci so se zapeljali do CŠOD Prvine. V spremstvu planinske vodnice Katje Tabernik smo šli peš na Čemšeniško planino. Na vrhu je bilo zelo prijetno, saj je sijalo sonce...

Nočni pohod

V soboto, 13. januarja 2023, smo imeli nočni pohod. Toplo oblečeni in opremljeni z naglavnimi svetilkami smo se zbrali pred šolo v Šmartnem. Najprej smo se povzpeli skozi gozd v Stebljevek, nato nadaljevali po vrhu proti Lazam in potem zavili desno navzdol v dolino....

Božično-novoletna prireditev

V četrtek, 21. 12. 2023, smo imeli v Zgornjem Tuhinju šolsko prireditev. Nastopili so vsi učenci šole. Vsak razred je pripravil simpatično razredno točko, nastopil pa je tudi pevski zbor pod vodstvom učitelja Petra. Učenci dramskega krožka so v treh skupinah...

Mijauzikl Obuti maček

V petek, 15. 12. 2023, smo se z učenci 4. in 5. razredov odpravili v Slovensko mladinsko gledališče, kjer smo si ogledali "mijauzikl" z naslovom Obuti maček. Doživeli smo pravo gledališko čarobnost, saj je bila predstava izjemno zanimiva, izvrstno izvedena in na...

Miklavžev pohod

Prvo soboto po godu svetega Miklavža se planinci že tradicionalno povzpnejo na Goro v Tuhinjski dolini. Letos smo se na pot odpravili iz Šmartna. Pridno smo hodili. Višje je bilo ob poti malce snega, na drevju pa ivje. Na vrhu so nas s sladkim in vročim čajem...

Planinci plezajo

V torek, 21. 11. 2023, so se lahko učenci planinskega krožka preizkusili v športnem plezanju na umetni steni, ki je v telovadnici Osnovne šole Šmartno v Tuhinju. Za varnost sta poskrbeli planinska vodnica Katja Tabernik in učiteljica Katja Bodlaj. Učenci so pokazali...

Dan reformacije in razredni koncert

V petek pred počitnicami smo na šoli obeležili dan reformacije. Za začetek so učenci poslušali zgodbo o dečku Martinu iz Nemčije in o dečku Primožu iz Slovenije. Oba sta postala pomembna moža in naredila veliko za razvoj svojega naroda. Učenci so nato po skupinah...

(Skupno 18.306 obiskov, današnjih obiskov 1)