thumb IMG 2606Zadnji predpočitniški dan je kar klical po odhodu v gozd. Tokrat so učenci spoznavali, da so v naravi najdeni materiali (plodovi, veje, kamni, mah) lahko uporabni za sestavljanje prostorskih tvorb. Nastali so zanimivi domovi za Mojco Pokrajculjo in živali iz pravljice, za gozdno vilo, gozdne palčke… Vsaka skupina je na predstavitvi povedala, kdo bo stanoval v »hišici«, kaj bo delal in kje.

Ob teh dejavnostih so otroci razvijali motorične spretnosti, občutek za prostor, pridobivali so sposobnost povezovanja in zaupanja, razvijali sposobnost komunikacijskih spretnosti in sodelovanja, sprejeli so nalogo in s tem odgovornost. Z druženjem so zadovoljili osnovne socialne potrebe, potrebo po varnosti, sprejetju, zaupnosti, druženju, pripadnosti in ne nazadnje tudi potrebo po zabavi.

Vemo, da se najbolje naučimo ravno takrat, ko sami nekaj naredimo. Neposredna izkušnja z doživljanjem, opazovanjem, spoznavanjem in samo aktivnostjo tvori neločljivo celoto.

Univ. diplo. soc. ped, Lučka Drganc

(Skupno 41 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost