Računalništvo – računalniška omrežja

Računalništvo je sklop treh naravoslovno-tehničnih izbirnih predmetov, ki jih lahko učenci izberejo v sedmem, osmem ali devetem razredu devetletke. Sklopi se med seboj vsebinsko navezujejo in nadgrajujejo, vendar lahko ne glede na to učenci izberejo računalništvo katerokoli leto:

  • 7. razred:    Urejanje besedil (UBE) – 35 ur
  • 8. razred:    Multimedija (MME) – 35 ur
  • 9. razred:    Računalniška omrežja (ROM) – 32 ur

Zakaj se odločiti za izbirne predmete računalništva?

  • Predmet učencem in učenkam odpira možnosti, da pridobijo tista temeljna znanja računalniške pismenosti, ki so nujno potrebna pri nadaljnjem izobraževanju in vsakdanjem življenju. Mnogi učenci so prepričani, da že z obvladovanjem računalniških igric poznajo vso potrebno računalniško znanje (pa seveda ni tako).
  • Učenci in učenke znanje pridobijo preko vnaprej pripravljenih praktično uporabnih vaj in situacij iz vsakdanjega življenja, sami izbirajo vsebine glede na zanimanje in sposobnosti, upoštevajo se njihove ideje, na ta način pa se razvija njihova sposobnost kritičnega in ustvarjalnega mišljenja ter njihov osebni, strokovni in jezikovni razvoj.
  • Računalnik doma ni potreben, saj vsak učenec dela za svojim računalnikom, vse potrebne izdelke pa učenci naredijo v šoli.
  • Predmet je prilagojen predznanju učenk in učencev, namenjen je tako začetnikom kot tudi učencem, ki že imajo nekaj znanja pri delu z računalnikom, saj svoje znanje nadgrajujejo z zahtevnejšimi vsebinami.

RAČUNALNIŠKA OMREŽJA

Računalniška omrežja so tretji izbirni predmet iz računalniškega sklopa. Namenjen je učencem 9. razreda, ki so obiskovali že oba izbirna predmeta (UBE in MME) oziroma tistim učencem, ki imajo dobro računalniško predznanje.

Začeli bomo s spoznavanjem računalniških omrežij, našteli nekaj primerov različnih omrežij in podrobneje spoznali internet. Naučili se bomo, kako postaviti domače omrežje. Spoznali bomoprogramski jezik HTML, ki je osnova vsem urejevalnikom spletnih strani. Ko bomo spoznali osnove, bodo učenci ustvarili svojo prvo spletno stran. Naučili se bomo, kako ustvariti in postaviti zanimivo, dobro in uporabno spletno stran. Za konec se bomo naučili nekaj osnov programiranja (kaj je algoritem, diagram poteka in računalniški program). V programskem okolju Scratch bomosprogramirali preprosto računalniško igro.

(Skupno 297 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost