Skoči na glavno vsebino

Na naši podružnici smo se letos učiteljice odločile, da sodelujemo v dobrodelnem projektu Tek podnebne solidarnosti. Tekom dejavnosti so učenci spoznavali, kako ljudje v razvitih državah s svojim onesnaževanjem okolja škodujemo ljudem v revnih državah. Zamislili smo se nad našim načinom življenja in ugotavljali, kaj lahko sami storimo, da bo na svetu manj hudega.

V okviru projekta smo izvedle več dejavnosti:

  •  tek podnebne solidarnosti,
  • dramska igra Potovanja štrka Simona,
  • pometanje šolskega igrišča,
  • izdelava plakatov na temo varovanja okolja,
  • varovanje gozda.

Vrhunec projekta je bil tek. Vsi učenci in vse učiteljice smo se odpravili na bližnjo makadamsko pot. Razdalja z začetne do končne točke je merila 150 m. Na obeh straneh smo stale učiteljice in beležile pretečene razdalje. Skupinski duh je učence zelo motiviral. Neverjetno vztrajni so bili. Povprečno je vsak učenec pretekel med 3 in 4 km. Vsi skupaj so pretekli 211 km. V galeriji najdete tudi fotografiji najvztrajnejših tekačev, ki so pretekli nad 4 km oz. nad 5 km.

Spodaj pa so zbrani vtisi otrok.

»Izvedeli smo, kako živijo drugje po svetu. Sedaj se bolj zavedamo, da tudi mi škodujemo njim. Pri takšnem teku solidarnosti bi še kdaj sodelovala.«

»Všeč mi je bilo, ko sem igrala dramsko igro. Ob tem sem se počutila odgovorno za naš planet. Glede teka sem bila tudi zadovoljna in zdelo se mi je kot čaroben tek.«

»Ta projekt mi je bil zelo zabaven in všeč mi je, da smo pomagali drugim otrokom, ki nimajo vsega tega, pa še zdaj se počutim odlično in prijazno.«

»Zelo mi je bilo všeč, ker smo lahko to igrico igrali v skupinah. Zelo rada bi še sodelovala.«

»Še bi sodeloval, ker so bile dramske igre zelo dobre in ker sem zelo veliko pretekel.«

»Bilo je naporno, a vseeno je zelo lepo, da smo tekli.«

»Najbolj mi je bilo všeč, ko smo pometali igrišče. Rada bi to akcijo še enkrat ponovila.«

»Najbolj mi je bilo všeč, ko smo pometali igrišče, ker smo s tem pomagali kuharici.”

Eva Arh,
koordinatorica projekta na šoli

(Skupno 59 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost