Skoči na glavno vsebino

V ponedeljek, 4. julija 2022,  smo se ob pol devetih zbrali pred šolo. Pobral nas je kombi. Ko smo se pripeljali, smo šli hodit. Ko smo prišli na vrh, smo bili zelo veseli. Nato smo pojedli kosilo. (Anja)

Na Zelenico smo prišli srečno. Hoteli smo iti še na Triangel, a nas je ujel dež. Potem smo se odločili, da gremo naprej, ker je nehalo deževati. Zvečer je učiteljica Katja igrala kitaro, mi smo peli. (Lucija in Sara)

Začeli smo na Ljubelju. Hodili smo 1 h 10 min do Zelenice. Popoldne smo šli na Triangel, vmes sta nas ujela dež in toča, zabliskalo se je in zagrmelo. Hoteli smo se vrniti, a se je zjasnilo. (Svit in Nejc)

Meni je bilo najbolj všeč, ko je padala toča. Šli smo se skrit pod streho. Ko je toča nehala, smo šli na Triangel. Na vrhu je zelo pihalo. (Nik)

Približno ob 8.30 smo se planinci zbrali pred OŠ Šmartno v Tuhinju. S kombijem smo se odpeljali k vznožju gora. Po vročih dveh urah hoje po gozdnih in makadamskih poteh smo prišli do koče na Zelenici. Pojedli smo malico in se razgledali po koči. Pojedli smo kosilo in se odpravili na kratek pohod na Triangel. Na polovici poti nas je ujela toča, zato smo se hitro skrili pod streho. Ko je toča ponehala, smo se obrnili nazaj v breg. Ko smo prišli na vrh, je zelo pihal veter, zato smo hitro šli dol. Pred kočo smo se usedli na klopi ter predstavili svoje skupine. Po predstavitvi smo zapeli nekaj pesmi in odšli na večerjo. Ko smo pojedli, smo se šli igrat planinske igre in odšli spat. (Bine)

(Skupno 203 obiskov, današnjih obiskov 1)