Skoči na glavno vsebino

V petek, 15. junija 2018, smo se odpravili v bližnji gozd. Imeli smo naravoslovni dan, in sicer nekoliko drugače kot sicer. Vlogo učiteljev so prevzeli učenci 3. in 4. razreda, učenci 1. in 2. razreda pa so bili zaupani nam in našemu znanju. Preden smo se podali v gozd, so nas učiteljice predhodno pripravile na delo z našimi mlajšimi učenci. Razdelili smo se v skupine, izdelali načrt ter ga predstavili učiteljicam, ki so nam ob tem še nekoliko pomagale z nasveti in predlogi. Preden smo odšli, smo s seboj vzeli potrebne pripomočke in material za delo (lupe, opazovalne lončke, določevalne ključe, knjižice, pisala, liste). Vsak učenec je dobil ob sebi mlajšega in šli smo na teren. Ko smo prispeli, smo najprej pomalicali, potem pa smo se razdelili v osem skupin, poslušali navodila učiteljic in pričeli z delom. Vsaka skupina je dobila učence iz 1. in 2. razreda. Mlajšim učencem smo povedali nekaj o gozdnem bontonu, z lupo in opazovalnim lončkom pa smo opazovali, opisovali ter primerjali živali in rastline okrog nas. S pomočjo določevalnega ključa smo jim povedali, kako si pomagaš, da ugotoviš ali je žival žuželka ali pajkovec. Iz materiala okrog sebe smo delali živalska bivališča in instrumente. Po določenem času so mlajši učenci zamenjali skupino. Ko so vsi učenci opravili delo pri posamezni skupini, smo se vrnili v šolo, na šolsko igrišče. Na risalni list smo zapisali kratko poročilo in ga predstavili. Tako mi učitelji kot  učenci smo bili enotnega mnenja, da je bil zelo zanimiv, zabaven in poučen dan.

Zapisali učenci 4. razreda

(Skupno 160 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost