Za kvalitetno uvajanje kinestetike v razredu je pomembno, da se učitelj ustrezno usposobi. Učitelj mora namreč znati učencem posredovati osnovne podatke s področja nevroznanosti, delovanja možganov in pomena gibanja za učenje. Učenci, ki so ustrezno informirani in s katerimi učitelj dela tudi pri rednem pouku po načelih »Poučevanja, kompatibilnega z delovanjem možganov« kinesthetic Life, bodo ustrezno sprejeli kinestetične mize in jih tudi ustrezno uporabljali.
Na naši šoli smo opremili učilnice s posameznimi kinestetičnimi mizami, s čimer omogočamo posameznim učencem, da dobijo med poukom več gibanja. Pristop lahko poleg izboljšanja učnega procesa uravnava tudi motnje v razredu, saj omogoči otrokom gibanje. Še posebej otroci z motnjo pozornosti lahko delujejo izjemno moteče za skupino, ker težko zdržijo pri miru cel pouk.
Učitelji bodo na izobraževanju pridobili naslednje znanje in veščine:
- Nevroznanost in poučevanje/učenje
- Delovanje možganov in povezava z učnim procesom
- Izvajanje praktičnih vaj in iger za izboljšanje učnega procesa in povečanje gibanja v razredu
- 6 načel poučevanja kompatibilnega z delovanjem možganov
- Učenje in poučevanje skozi gibane
- Ustrezna uporaba kinestetičnih miz v učilnici
- Prilagoditev okolja gibanju prijaznega poučevanja in učenja
- Kako je metodologija Kinesteteični razred usklajena z drugimi metodologijami za delo v razredu, kot so pozitivna disciplina, brain gym, nevrolingvistično programiranje, pospešeno učenje …