Skoči na glavno vsebino

Kinestetični razred

Za kvalitetno uvajanje kinestetike v razredu je pomembno, da se učitelj ustrezno usposobi. Učitelj mora namreč znati učencem posredovati osnovne podatke s področja nevroznanosti, delovanja možganov in pomena gibanja za učenje. Učenci, ki so ustrezno informirani in s katerimi učitelj dela tudi pri rednem pouku po načelih »Poučevanja, kompatibilnega z delovanjem možganov«  kinesthetic Life, bodo ustrezno sprejeli kinestetične mize in jih tudi ustrezno uporabljali.

Na naši šoli smo opremili učilnice s posameznimi kinestetičnimi mizami, s čimer omogočamo posameznim učencem, da dobijo med poukom več gibanja. Pristop lahko poleg izboljšanja učnega procesa uravnava tudi motnje v razredu, saj omogoči otrokom gibanje. Še posebej otroci z motnjo pozornosti lahko delujejo izjemno moteče za skupino, ker težko zdržijo pri miru cel pouk.

Učitelji bodo na izobraževanju pridobili naslednje znanje in veščine:

  • Nevroznanost in poučevanje/učenje
  • Delovanje možganov in povezava z učnim procesom
  • Izvajanje praktičnih vaj in iger za izboljšanje učnega procesa in povečanje gibanja v razredu
  • 6 načel poučevanja kompatibilnega z delovanjem možganov
  • Učenje in poučevanje skozi gibane
  • Ustrezna uporaba kinestetičnih miz v učilnici
  • Prilagoditev okolja gibanju prijaznega poučevanja in učenja
  • Kako je metodologija Kinesteteični razred usklajena z drugimi metodologijami za delo v razredu, kot so pozitivna disciplina, brain gym, nevrolingvistično programiranje, pospešeno učenje …
(Skupno 153 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost