Učenci prvega razreda so spoznali vse črke in vsakodnevna vaja tehnike branja jih bo pripeljala do bralne veščine. Ker pa ob tem potrebujejo pomoč tako v šoli in doma, smo začeli še z bralnimi tutorji. Učenci 4. razred so na uvodnem sestanku spoznali naloge tutorja in strategije dela. Tudi prvošolcem je bil predstavljen projekt Branje za veselje in učenje. Vsak bralni par je dobil tudi bralni dnevnik, da so zapisali bralno gradivo, čas branja in počutje ob tem. Po končani dejavnosti so imeli evalvacijo.
Bralni tutorji so povedali:
• zdelo se mi je super, saj sem si že od nekdaj želel nekomu pomagati pri branju, pri tem pa je pomembno, da je bil tudi prvošolec zadovoljen;
• vloga tutorja je zelo velika. Sedanji prvi razred res dobro bere, danes je bila prvošolka še malo zadržana, brez dvoma bo nekoč dobra bralka;
• branje s prvošolci mi je bilo zabavno in zanimivo;
• kot bralni tutor sem se počutila kot odrasel, saj sem imela dolžnost dobrega tutorja, bilo mi je zelo dobro;
• moji prvošolki je šlo zelo dobro, malo se ji je še zataknilo, pa bo šlo, ker sva se obe počutili odlično;
• jaz bi to delala vsak dan, ker je zelo dobro, da nekomu pomagaš in ga spremljaš;
• za prvi razred je bral učenec zelo dobro in letom primerno:
• branje s prvošolci mi je bilo zabavno in tudi odgovorno;
• takšno branje mi je bilo zelo všeč, počutil sem se kot učitelj;
• prvošolec je na moje presenečenje zelo hitro in pravilno bral, zato sem bil zadovoljen…
Prvošolci pa so povedali:
• četrtošolec je bil prijazen in me je večkrat pohvalil;
• vesela sem bila pohvale in vzpodbude četrtošolke;
• vesela sem, ker mi je šlo dobro in me ni bilo potrebno popravljati;
• všeč mi je bilo, ker me je učenka pohvalila, da odlično berem;
• vesel sem bil pomoči, ko se mi je zataknilo;
• učenka mi je rekla: «Tudi meni se to zgodi, če vadiš, je potem manj napak.«;
• za vsako prebrano poved sem bil pohvaljen, to mi je bilo res všeč;
• učenci so bili res prijazni in se že veselim naslednjega branja.
Urška Dolenc in Lučka Drganc, razredničarki