Ročna dela 6. – 9. razred

Mentorica: Marija Frontini
Dan in ura izvajanja: Po dogovoru in ponedeljek  6. in 7. ura  B urnik

Opis interesne dejavnosti

Učenke in tudi učenci razvijali ročne spretnosti in veščine, kot so potrpežljivost, vztrajnost, koncentracijo, sodelovanje, strpnost, estetski čut, izvirnost, umetniški pridih, ustvarjalnost, delovne navade, kljub časovni oddaljenosti tudi odločenost prti do cilja in končno s sosledjem vzorcev urili svoj spomin. Učenci bodo šivali gumbe, pletli, kvačkali, izdelovali izdelke, npr zapestnice. Vse navedene spretnosti so predpogoj za kakovostno doseganje učnih rezultatov in uspeha v šoli, saj so zelo pomembne pri učenju, pridobivanju učnih navad in navad vztrajnega dela tudi na učnem področju. Druženje ob izvajanju ročnih del lahko pomeni tudi vsakokratno izmenjevanje različnih dnevnih izkušenj in drugih znanj ter primerno odzivanje so del osebnostne uravnoteženosti posameznika. Izdelki učencev, kot nadgradnja in rezultat vztrajnega dela, dobijo uporabno vrednost in vplivajo na finančni prihranek. Učenci bodo vedeli, da so naredili nekaj sami, s svojimi rokami in unikatno. Sčasoma bo tisoče kilometrov niti lahko popeljalo katerega od učencev v svet mode in modernega oblikovanja. 

 

 

(Skupno 9 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost