Računalništvo – multimedija

Računalništvo je sklop treh naravoslovno-tehničnih izbirnih predmetov, ki jih lahko učenci izberejo v sedmem, osmem ali devetem razredu devetletke. Sklopi se med seboj vsebinsko navezujejo in nadgrajujejo, vendar lahko ne glede na to učenci izberejo računalništvo katerokoli leto:

  • 7. razred:    Urejanje besedil (UBE) – 35 ur
  • 8. razred:    Multimedija (MME) – 35 ur
  • 9. razred:    Računalniška omrežja (ROM) – 32 ur

Zakaj se odločiti za izbirne predmete računalništva?

  • Predmet učencem in učenkam odpira možnosti, da pridobijo tista temeljna znanja računalniške pismenosti, ki so nujno potrebna pri nadaljnjem izobraževanju in vsakdanjem življenju. Mnogi učenci so prepričani, da že z obvladovanjem računalniških igric poznajo vso potrebno računalniško znanje (pa seveda ni tako).
  • Učenci in učenke znanje pridobijo preko vnaprej pripravljenih praktično uporabnih vaj in situacij iz vsakdanjega življenja, sami izbirajo vsebine glede na zanimanje in sposobnosti, upoštevajo se njihove ideje, na ta način pa se razvija njihova sposobnost kritičnega in ustvarjalnega mišljenja ter njihov osebni, strokovni in jezikovni razvoj.
  • Računalnik doma ni potreben, saj vsak učenec dela za svojim računalnikom, vse potrebne izdelke pa učenci naredijo v šoli.
  • Predmet je prilagojen predznanju učenk in učencev, namenjen je tako začetnikom kot tudi učencem, ki že imajo nekaj znanja pri delu z računalnikom, saj svoje znanje nadgrajujejo z zahtevnejšimi vsebinami.

MULTIMEDIJA

Multimedija je drugi izbirni predmet iz računalništva. Namenjen je učencem 8. razreda, ki želijo nadgraditi svoje znanje iz računalništva.
Pri predmetu multimedija bomo spoznali večpredstavnost na računalniku. Spoznali bomo različne predstavitve informacij (slikovna, zvočna in video predstavitev informacij). Ko bomo osvojili osnove, se bomo lotili izdelovanja kratkega filmčka. Nadaljevali bomo z izdelavo kvalitetne računalniške predstavitve. Naučili se bomo, kako v PowerPointu animiramo predmete, in izdelali preprosto animacijo (fotoknjigo, strip, reklamo). Za konec pa se bomo naučili še nekaj osnov programiranja. S programom Scratch bomo ustvarili programirano animacijo.

(Skupno 333 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost