Naravoslovni sklop
Razred: 8.r, 9. r
Vsebina :
- Stanje prehranjenosti v povezavi z zdravjem (nedohranjenost, debelost)
- Metode ugotavljanja stanja podhranjenosti (idealna teelsna masa, relativna teelsna masa, indeks telesne mase)
- Tradicionalni načini prehranjevanja
- Drugačni načini prehranjevanja
- Prehrana v različnih starostnih obdobjih (prehrana dojenčka, malega otroka, šolarja, mladostnika, odraslega, starostnika, športnika, nosečnice)
- Prehrana v izrednih razmerah
Poskušali bomo izvajati čimveč praktičnega dela.
Učenci razvijajo sposobnosti uporabe, povezovanja in tvornega mišljenja za preudarno odločanje o lastni prehrani, predvsem v smislu zagotavljanja zdravja. Poglabljajo znanja in nadgrajujejo vsebine, ki so jih pridobili pri rednem pouku. Poglabljajo znanja v smislu usmerjanja v nadaljevanja šolanja na agroživilskih, gostinsko turističnih in zdravstvenih šolah.
Ocenjevanje: številčno: ocene od 1 do 5