Welcome to My Blog

Here is a masonry blog layout with no sidebar
Glasilo Drugačni šolski leti

V glasilu, ki je pred vami, si lahko preberete marsikaj zanimivega o preteklih 2 letih, ki sta bili res posebni in nenavadni. To obdobje pa sovpada tudi s 25-letnico delovanja naše šole. Ilustracije in zapisi vam bodo razkrili pogled učencev na ta nenavaden čas....

Dan za zdravje – vabilo

Zadnji dan planinskega tabora smo spakirali in se poslovili od odličnih oskrbnikov planinskega doma na Zelenici, Aljoša in Petre. Skoraj nismo mogli prehvaliti njune prijaznosti, udobnih sob in okusne hrane. Spustili smo se v dolino do Ljubelja in se zagnali v hrib...

Zjutraj smo se zbudili in si šli umit zobe. Pripravili smo se na zajtrk. Šli smo na Begunjščico. Hodili smo po melišču. Bila je strma pot. Na vrhu smo videli našo prijateljico kavko. Na Roblekovem domu smo jedli. Za nazaj je bila pot zelo strma. Ko smo prišli dol, smo...

Ko smo se zbudili, nas je presenetila velikanska luža. Bila je na dvorišču. Po zajtrku smo se odpravili na Srednji vrh. Po kosilu smo zmagali na orientaciji. Po večerji pa smo imeli planinski krst. Jaz sem radovedni svizec. (Nejc) Včeraj smo šli na Srednji vrh. Videli...

V ponedeljek, 4. julija 2022,  smo se ob pol devetih zbrali pred šolo. Pobral nas je kombi. Ko smo se pripeljali, smo šli hodit. Ko smo prišli na vrh, smo bili zelo veseli. Nato smo pojedli kosilo. (Anja) Na Zelenico smo prišli srečno. Hoteli smo iti še na...

Končno so učenci dočakali počitnice! Na zadnji prireditvi, ki je bila v prvem delu domovinsko obarvana, smo s pesmijo, recitacijo in govorom učitelja Tomaža Smoleta počastili bližajoči se rojstni dan Republike Slovenije, član delegacije veteranskih in domoljubnih...

Za zadnji teden smo si namenoma pustili malce več dejavnosti, da smo vroče dni kar se da najbolje izkoristili. V petek, 17. 6. 2022, smo se odpravili na naš že zelo znani kotiček v gozd. Po skupinah smo reševali učni list in pri nalogah uporabili vsa čutila. Sledilo...

HUUUUUUURA, poletne počitnice so tu in brezskrbnim počitniškim dnem se prilega tudi dobro branje. Za vas predlagamo lahkotno poletno branje šolskega časopisa Beseda nas objame. Uživajte v počitnicah in se vidimo septembra. Kolektiv OŠ Šmartno v Tuhinju...

več...

Uradne ure in prevzem spričeval

URADNE URE V ČASU ŠOLSKIH POČITNIC Uradne ure tajništva šole v času šolskih počitnic so: • od 27. 6. do 8. 7. 2022, od 8. do 12. ure • od 1. 8. do 5. 8. 2022, od 8. do 12. ure • od 16. 8. do 19. 8. 2022, od 8. do 12. ure   PREVZEM SPRIČEVAL • Učence, ki ne boste...

Spoštovani starši, imenu vseh učencev ter celotnega kolektiva OŠ Šmartno v Tuhinju se vam zahvaljujem za vašo podporo in pomoč, ki jo izkazujete s prispevki v šolski sklad. V letošnjem letu je upravni odbor šolskega sklada sredstva namenili za nakup 3 garnitur za pouk...

V torek, 21. 6. 2022 smo imeli učenci 2. in 4. razreda naravoslovni dan v bližnjem gozdu. Že v razredu smo se zmenili, da bo to dan, ko bomo četrtošolci učitelji, drugošolci pa naši učenci. Z učiteljico smo že pred dnevom dejavnosti naredili načrt dela in se zmenili...

V juniju so imeli učenci 4. razredov tri dneve dejavnosti. Orientacijski klub Komenda je poskrbel, da so učenci s pomočjo karte in kompasa na terenu urili svoje navigacijske sposobnosti. Gozd nam je odprl vrata v svoje čudovito učno okolje in učenci so po skupinah...

V sončnem in toplem vremenu smo se z učenci 8. razredov odpravili na vrh Kostavske planine (Slevec). Pot nas je vodila preko Gradišča, kamnoloma, kjer je bilo včasih letno gledališče do Kostavske planine.  Hodili smo po senci, ki nas je prijetno hladila. Na vrhu...

V sredo, 15. 6. 2022, so svojo osnovnošolsko pot zaključili učenci generacije 2007, ki so ob tej priložnosti pripravili svojo smrkastično valeto, na kateri smo se lahko prepričali o njihovih pevskih, plesnih in igralskih talentih, izvedeli nekaj zgodb o preteklih 9...

Po dolgem premoru je bila učilnica 3. in 4. razreda zopet nabito polna. V torek, 14. 6. 2022, ob 17.00 so učenci in učitelji šole pripravili zaključno prireditev za starše in ostale domače. V velikem pričakovanju so se zbrali ter nestrpno pričakovali trenutek, ko bodo...

Z 8. 6. 2022 je šola pridobila novo učno obogatitev – učilnico na prostem. Priročna okrogla miza na mehki umetni podlagi omogoča učenje na prostem. V prijetni senci šolske stavbe, obkrožena s travnikom, sadovnjakom in razgledom na okolico, kar vabi k izkustvenem...

Petek, 17. 6. 2022, je bil prav poseben dan za učence. Na naravoslovnem dnevu Zdrava šola so pridobili nove izkušnje in se marsikaj novega naučili. Razdelili so se v tri skupine, ki so bile starostno mešane. Obiskali so tri postaje in se na vsaki zadržali eno šolsko...

Zadnji dodani prispevki

• Varna uporaba zaslonov – vabilo

Spoštovani starši, posredujemo vabilo na brezplačno predavanje Kako naj otrok varno uporablja zaslone?, ki bo v četrtek, 27. 7. 2022, ob 17.uri v Zdravstvenem domu Kamnik. Petra Potočnik, svetovalna služba (Skupno 12 obiskov, današnjih obiskov 1)

• Dan za zdravje – vabilo

Spoštovani, posredujemo vabilo na dogodek Dan za zdravjevabilo na dogodek Dan za zdravje, ki ga bodo v okviru aktivnosti Centra za krepitev zdravja Zdravstvenega doma Kamnik izvedli v četrtek, 28.7.2022.  Za vse šolske otroke je udeležba brezplačna. Petra Potočnik, svetovalna služba (Skupno 17 obiskov, današnjih obiskov 1)

• Uradne ure in prevzem spričeval

URADNE URE V ČASU ŠOLSKIH POČITNIC Uradne ure tajništva šole v času šolskih počitnic so: • od 27. 6. do 8. 7. 2022, od 8. do 12. ure • od 1. 8. do 5. 8. 2022, od 8. do 12. ure • od 16. 8. do 19. 8. 2022, od 8. do 12. ure   […]

• Športni dan

V torek, 21. 6. 2022 bodo imeli učenci  8. razreda športni dan. Odpravili se bodo na pohod na Kostavsko planino (Slevec). Odhod izpred šole je ob 8.20, povratek pa okoli 12.40. Malico učenci dobijo v šoli. Učenci za pohod potrebujejo primerno pohodno obutev (grob, narebren podplat), nahrbtnik, primerna športna oblačila (več tanjših plasti) in dovolj […]

• Štipendije za deficitarne poklice

Učence zaključnih razredov obveščamo, da že lahko oddajo 𝘃𝗹𝗼𝗴𝗼 𝘇𝗮 𝗽𝗿𝗶𝗱𝗼𝗯𝗶𝘁𝗲𝘃 š𝘁𝗶𝗽𝗲𝗻𝗱𝗶𝗷𝗲 𝘇𝗮 𝗱𝗲𝗳𝗶𝗰𝗶𝘁𝗮𝗿𝗻𝗲 𝗽𝗼𝗸𝗹𝗶𝗰𝗲 za šolsko leto 2022/2023. Za štipendijo se lahko potegujejo bodoči dijaki, ki izpolnjujejo pogoje razpisa, da: so prvič vpisani v 1. letnik, so vpisani v izobraževalne programe za pridobitev deficitarnega poklica iz nabora deficitarnih poklicev za šolsko leto 2022/2023 ter […]

Arhiv

(Skupno 1 obiskov, današnjih obiskov 1)