Skoči na glavno vsebino

OŠ Šmartno v Tuhinju

Načrt za okrevanje in prihodnost

NOO sofinancirata Evropska unija in Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje v okviru odziva Unije na pandemijo COVID-19.

Objem Ministrstvo za izobraževanje Evropski socialni sklad Zavod RS za šolstvo

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

Utrinki

Obvestila

Tabor, 3. dan

Sreda, 27. 3. 2024 Zjutraj smo se kljub deževju odpravili k bližnjemu potoku, kjer smo iskali potočne živali in odkrivali njihove značilnosti. Ob vrnitvi smo vsa mokra oblačila in obutev odnesli v sušilnico. Kasneje smo imeli odlično kosilo. V popoldanskem času smo...

Torek, 26. 3. 2024 Dopoldne smo odšli na orientacijski pohod do Jelenovega kamna. Na vrhu smo imeli krajši počitek in malico. Pot je bila zanimiva, saj smo velik del hodili po gozdu, kjer so bile še zaplate snega in smo se veliko kepali. Kosilo je bilo okusno, jedli...

Na našem šolskem ekovrtu smo danes postavili nov hotel za žuželke. Klarin oči, gospod Roman Žavbi, se je res potrudil in naredil novo leseno hišico s sobami. V te sobice so učenci dali paličice iz bezga, ječmenovo slamo, polena z luknjicami… S skupnimi močmi so čez...

Učenci in učitelji smo se tudi letos odzvali vabilu Občine Kamnik. V petek smo izvedli čistilno akcijo in s tem prispevali k bolj čistemu okolju. Pobrali smo kar precej odpadkov, predvsem ostankov plastike, ki predstavlja vedno večji okoljski problem. B. Škrjanc [ngg...

Ponedeljek, 25. 3. 2024 Okoli 10. ure smo se pripeljali v dom Trilobit. Razporedili smo se v sobe in ob 10.30 odšli na krajši ogled okolice. Sledilo je kosilo. Jedli smo ješprenj in pecivo. Potem smo imeli krajši odmor in se nato razdelili v tri skupine. Izvedli smo...

V sredo, 20. 3. 2024 smo bili z učenci v Termah Snovik, kjer so v okviru Turističnega  društva Tuhinjska obnovili z leskovimi palicami kovinsko konstrukcijo ribe, ki stoji pred termami. Samo delo je zahtevalo sodelovanje, strpnost, spretnost in vztrajnost, da je...

V soboto, 23. 3. 2024, smo se planinci vseh kamniških šol v organizaciji Mladinskega odseka Planinskega društva Kamnik odpravili na izlet na Primorsko. Avtobus nas je pripeljal do Solkana. Prečili smo most, s katerega smo občudovali modrozeleno Sočo, kajakaše in...

Vabljeni k branju širokega nabora resničnih, zabavnih in zanimivih zgodb v glasilu Moja zgodba. Tamara Damjanac, mentorica *Glasilo je večje velikosti, zato traja malo dlje časa, da ga v celoti prikaže.

Bil je lep dan, ko smo se ponovno odpravili v Planico. Vsako leto Zavarovalnica Triglav pelje otroke na ogled kvalifikacij poletov. Iz vsake kamniške šole je na izlet odšlo devet učencev. Po poti smo se zabavali ob glasbi. Bili smo navdušeni, ko smo gledali letalce....

V torek, 19. 3. 2024, so se obiskovalci podali s prepričljivima voditeljema Petro in Andrejem na skupno vandranje v neznano. Med ugotavljanjem, ali bo Andrej oz. njegov filmski lik Luka ujel vlak, smo spoznali, kako bogato umetniško dogajanje poteka na šoli. Pevci...

več...
  • Delovna sobota

Obveščamo vas, da imamo po šolskem koledarju v soboto, 6. 4. 2024, načrtovano delovno soboto. Imeli bomo pouk, razen učencev 9. razreda, ki  bodo imeli kulturni dan in gredo v Ljubljano. Pouk bo potekal od 1. do 5. ure, nato učenci odidejo domov. Zjutraj bodo avtobusi vozili kot običajno za 1. uro pouka, prevoza za […]

• NUJNO OBVESTILO STARŠEM

Spoštovani starši, obveščamo vas, da so se na šoli ponovno pojavile uši.  Pri uspešnem preprečevanju in odpravljanju ušivosti imate ključno vlogo starši. Prosimo vas, da dosledno upoštevate navodila za ravnanje ob pojavu naglavnih uši, v kolikor se pojavijo pri vašem otroku. PROSIMO, DA OTROKA DOMA REDNO PREGLEDUJETE IN V PRIMERU UŠIVOSTI USTREZNO UKREPATE! Več informacij […]

• Šola v naravi

Sporočamo, da so učenci sedmega razreda srečno prispeli na tabor. Vodstvo šole

• Obvestilo o zbiranju papirja

Obveščamo vas, da bomo tudi letos devetošolci zbirali papir. Zbiralna akcija bo potekala od 29. 3. 2024 do 5. 4. 2024. Delež prispevka bo namenjen tudi šolskemu skladu. Vsaka donacija papirja je dobrodošla. Vaši učenci 9. razreda

• Regijsko tekmovanje

V soboto, 23. 3. 2024, bo na naši šoli potekalo regijsko tekmovanje iz znanja kemije za Preglovo priznanje. Potek tekmovanja: do 8.55: prihod in zbor učencev pred glavnim vhodom šole, 8.55: voden vstop učencev v šolo, kratek sprejem v avli šole, 9.10: odhod učencev v učilnice, 9.30 do 10.30: tekmovanje (60 min), 10.30: prevzem malice […]

• Vabilo na pomladno prireditev

Vabilo na pomladansko prireditev

• Predavanje Vzgoja za internet

Spoštovani starši in skrbniki! Vabimo vas na predavanje z naslovom Vzgoja za internet, ki ga organizira Center za varnejši internet Safe.si. Predavanje bo v četrtek, 14. 3. 2024 ob 17.00 uri v avli matične šole. Predavanje bo izvedla ga. Eva Koprivec, ki bo predstavila pomen zgodnje vzgoje za internet in starševskega zgleda pri uporabi tehnologije, […]

• Športni dan

V petek, 8. 3. 2024, bo športni dan za učence 5., 7., 8. in 9. razreda. Odhod za smučarje in tiste, ki gredo drsat, bo ob 7.30, pohodniki imajo odhod 8.20, tisti, ki gredo plavat pa 8.10. Vsi učenci, razen smučarjev, se vrnejo do 12.40. Prihod smučarjev bo okoli 14.45. Metka Mozetič, vodja dejavnosti

• Zahvala

Tisti, ki stori kaj dobrega, naj molči. Tisti, ki mu je bilo dobro storjeno, naj pripoveduje. Senka Skrita dobrota je nekaj posebnega, saj nas spodbudi k dobremu in k sočloveku. Iskrena hvala našemu učencu in njegovi družini za vse podarjene šolske potrebščine, ki jih bomo namenili tistim učencem in učenkam naše šole, ki bodo to […]

• Letovanje na Debelem rtiču

Spoštovani starši. Območno združenje Rdečega križa Kamnik organizira letovanje za otroke iz Upravne enote Kamnik (občini Kamnik in Komenda). Letovanje bo potekalo v terminu od 27. 4. do 4. 5. 2024 na Debelem rtiču. Vse podrobnejše informacije in prijavne obrazce najdete na spletni strani http://kamnik.ozrk.si/sl/Letovanje/. Vabljeni k ogledu. Anja Žavbi, svetovalna služba

Ekošola  Shema šolskega sadja Mreža gozdnih vrtcev in šolEduroam

Evropski socialni sklad   Kulturna šola  Šolski ekovrtMojster kompostiranja

Sio 2020

(Skupno 414.050 obiskov, današnjih obiskov 357)