V torek, 21. 6. 2022 smo imeli učenci 2. in 4. razreda naravoslovni dan v bližnjem gozdu. Že v razredu smo se zmenili, da bo to dan, ko bomo četrtošolci učitelji, drugošolci pa naši učenci. Z učiteljico smo že pred dnevom dejavnosti naredili načrt dela in se zmenili za naše zadolžitve. V torek zjutraj smo se razdelili v skupine in šli v gozd. Tam smo izvedli nekaj vaj čuječnosti, potem pa po skupinah naredili vaje, ki so bile na učnem listu. Imeli smo zelo zanimiv in čudovit dan. Pa preberite nekaj vtisov četrtošolcev:

Ta dan mi je bil zelo všeč, ker sem bila učiteljica, videla pa sem, kako je, če učenci ne poslušajo in klepetajo. Uživali smo v raziskovanju gozdnih tal in s pomočjo določevalnega ključa prepoznavali živali. (Ajda, Anastazija, Petra)

Všeč mi je bilo, ko smo za živali gradili bivališče. Bil sem zadovoljen s svojo ekipo, ker smo sodelovali in si pomagali. Razdelili smo si delo in stvari so tekle kot po maslu. (Marcel).

V gozdu je bilo zelo lepo in prijetno hladno. Všeč mi je bilo opazovanje živali v gozdnih tleh in nisem si mislila, da imajo mravlje pod kamnom dom in skrita jajčeca. (Hana, Neža)

Ko smo raziskovali gozdna tla, je naša skupina našla ličinko, ki je bila zelo velika in zanimiva. Opazovali smo jo z lupo in bila je res ogromna. (Pika, Ota)

Zelo dobro smo sodelovali z drugim razredom, delali odtise debel, raziskovali oblike listov  in naredili bivališče za miško. Bilo je prijetno hladno, veliko sence in miru. (Mark, Urban)

Lažje je delati v skupini kot pa sam, najbolj všeč pa mi je bilo, da sem bil en dan učitelj. Upam, da se mi to še kdaj zgodi, če ne zdaj, pa vsaj v prihodnosti. Bilo je super. (Aljaž)

Všeč mi je bila gozdna matematika in nisem si mislila, da je to mogoče. Nabrali smo palice, naredili različne like in ponovili, koliko je oglišč in stranic. Drugošolce smo naučili, kako ločimo vretenčarje od nevretenčarjev, ujeli mravljo v opazovalni lonček, jo narisali in določili dele telesa. Šlo nam je odlično. (Nika, Sara, Iza, Maja)

(Skupno 12 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost