OŠ Šmartno v Tuhinju

www.eu-skladi.si Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Utrinki

Obvestila

Utrinki  s športnega dne

V sredo, 12. 9. 2018 so imeli učenci drugega razreda jesenski športni dan – pohod. Odpravili smo se v dolino Nevljice in čez Stebljevek nazaj v šolo. Vtisi učencev: Bil je lep sončen dan. Šli smo na pohod. S seboj smo imeli zemljevid. Hodili smo po gozdni poti.  Na...

Naravoslovni dan

V sredo, 12. 9. 2018 so imeli učenci 6. razreda dan dejavnosti na temo Energija. Učenci so bili razdeljeni  v  štiri skupine. Izdelovali  so vetrnice, vodna kolesa, pekli pokovko in preizkušali energijo sonca. Majda Narat, vodja dejavosti ...

Športni dan

Danes, 12. septembra 2018, smo se  učenci 3.  in 4. razreda odpravili na športni dan. Šli smo  v Kostanj, tam smo srečali starejše učence. Pred tablo Stara sela smo se ustavili in pojedli malico. Ko smo se hoteli odpraviti dalje, so prišle ovce, ki jih je vodil kmet....

Dobrodošli prvošolčki

3. september je bil prav poseben dan za 54 otrok, ki so prvič prestopili šolski prag in postali naši učenci. V šolsko skupnost so jih sprejele učiteljice in vzgojiteljice ter ravnateljica šole, mag. Darja Krašovec. Vse dobro je učencem zaželel tudi podžupan v začasnem...

Andraž Dežman – zlati maturant

Bivši učenec naše šole Andraž Dežman je na srednji šoli Domžale na programu tehnik računalništva uspešno maturiral kot zlati maturant. Ob izjemnem dosežku dijakov srednje šole Domžale je profesor Tadej Trinko zapisal: Leto zlatih maturantov V petek, 6. 7. 2018 je na...

Doživljajsko-planinski tabor – 4. dan

Zadnji dan tabora smo tako kot ostale dni preživeli polno. Po zajtrku smo razdelili nagrade najboljšim tekmovalnim skupinam in najlepše pospravljenim sobam. No, pravzaprav so nagrade dobili vsi, le da so bile od mesta do mesta različne. Nato je sledilo pospravljenje...

Doživljajsko-planinski tabor 2018 – 3. dan

Sončni žarki, ki bo objemali naše, so naznanjali čudovit dan. Kaj vse smo počeli in kako smo se pri tem imeli, lahko preberete spodaj … Današnji dan: Ko smo se zbudili, smo postlali postelje, zajtrkovali in odšli do slapa Rinke. Ko smo šli nazaj proti koči, smo se...

Doživljajsko-planinski tabor 2018 – 2. dan

Dan se je začel z obiskom mladinske vodnice Anje, ki nas je spremljala cel današnji dan. Sončni žarki nad vrhovi so naznanjali lep dan, zato se nismo dolgo mudili »doma« in se takoj po zajtrku odpravili na pot proti Klemenči jami. Na poti smo bili zelo previdni, saj...

Doživljajsko-planinski tabor 2018 – 1. dan

No, pa se je le začel naš tabor! Tako mladi planinci kot tudi spremljevalci smo ga že težko čakali in se ga pošteno veselili. Ob 8.00 nas je pred šolo že čakal avtobus in kmalu smo krenili na pot proti Logarski dolini. Vmes smo se ustavili še v Robanovem kotu, kjer...

OPB – junij

Dopoldanske učiteljice so nas zadnji mesec razvajale z manj nalogami, zato smo lahko po pouku več časa posvetili drugim stvarem. Gibali smo se zunaj in v telovadnici – prosto ali vodeno. Veliko smo uporabljali žogo in ... svojo domišljijo. Razveselili smo se nove mize...

Stran 1 od 1012345...10...Zadnja »
  • Družinska e-pravila (predavanje za starše)

Spoštovani, Mladinski center Kotlovnica  je tudi v letu 2018 izvajalec in koordinator LAS na področju odvisnosti v občini Kamnik. Glede na velik interes v lanskem letu tudi v letošnjem letu pripravljajo predavanja za starše, in sicer: DRUŽINSKA E-PRAVILA / Logout KAKO SE Z NAJSTNIKOM POGOVARJATI O DROGAH? / DrogArt VZGOJA ZA NE-ODVISNOST / Zavod Mind V torek, 25. […]

• Evropski teden mobilnosti

V četrtek, 20. 9. 2018, se bodo učenci 1. in 2. razredov OŠ Šmartno, PŠ Sela, Zgornji Tuhinj in Motnik s posebnim avtobusom odpeljali v Kamnik, kjer se bodo na Glavnem trgu udeležili brezplačne prireditve ob tednu mobilnosti. Tam se bodo predstavili gasilci, reševalci, gorski reševalci, policisti, zavod Varna pot, izobraževalni program Kolesarček … Povratek […]

• Arheološki dan v muzeju

V torek, 18. 9. 2018 bodo imeli učenci 2. razreda matične šole in podružnic naravoslovni dan – Arheološki dan v muzeju Zaprice. V muzeju bomo imeli voden ogled in delavnico. Cena ogleda in delavnice je 4 evre. Stroški, vključno z avtobusnim prevozom, bodo obračunani na položnici. Odhod izpred šole Šmartno bo ob 8.30 uri. Učenci […]

• Medobčinski projekt Branje je iskanje

Spoštovani bralci, vabimo vas, da se z nami podate na čudovito pot branja in iskanja tudi v šolskem letu 2018/19. Več o projektu si lahko preberete na naslednji povezavi: http://www.kam.sik.si/Novice/ArtMID/4437/ArticleID/1098/Medobcinski-projekt-Branje-je-iskanje Poleg tega  vas vabimo na prvi in hkrati otvoritveni dogodek v okviru projekta Branje je iskanje v šolskem letu 2018/19.

• Naravoslovni dan, Energija

V sredo, 12. 9. 2018 bodo imeli učenci 6. razreda dan dejavnosti na temo Energija. Razdeljeni  bodo v  štiri skupine. Izdelovali  bodo vetrnice, vodna kolesa, pekli pokovko in preizkušali energijo sonca.  Delo bo potekalo ob potoku, na travniku in v gozdu, zato se primerno oblecite in obujte. Malico boste dobili v šoli. Potrebujete: pokovko za […]

• Vabilo na brezplačno predavanje

Občina Kamnik vse starše prijazno vabi na brezplačno predavanje z naslovom Trenutki, ki štejejo v vzgoji, ki bo potekalo 6. septembra ob 19:00 h v Domu kulture Kamnik. Več informacij dobite tukaj.

• Pozdrav ob začetku šolskega leta 2018/19

“Uspeh pride takrat, ko se zavemo, da so vse ovire samo izzivi, ki nam pomagajo postati boljši.” Stephen Covey Dragi učenci in učenke! Leto se počasi preveša v jesen. Še malo, pa bo spet pozvonil šolski zvonec. Prepričani smo, da ste  počitnice dobro izkoristili in si odpočili od šolskih obveznosti. Pred vami je novo šolsko […]

• Obvestila za prvi šolski dan

Šolska vrata bomo odprli v ponedeljek, 3. septembra 2018, ko vas bodo  ob 8.20 uri v matičnih učilnicah pričakali  vaši razredniki. Letošnji začetek šolskega leta pomeni za nas še poseben izziv, saj bodo v  mesecu septembru zaradi sanacije  podružnične šole z nami na matični šoli Šmartno  tudi učenci, učitelji  in drugi delavci PŠ Zgornji Tuhinj.  Vse […]

• Obvestilo o letni šoli v naravi za petošolce

Vse informacije o letni šoli v naravi najdete v zloženki. Katarina Pražnikar, pedagoški vodja letne šole v naravi

• Vodni detektiv

Vodni detektivi so izdelali raziskovalno nalogo z naslovom Modro-zelena mesta. Spoznavali so povezanost vode z mestom. V spletni anketi so raziskovali mesta z vidika globalnih klimatskih sprememb in s tem povezanimi poplavami, sušami in drugimi pojavi. Ozaveščali so, kako se morajo naša mesta spremeniti in preplesti z modro-zeleno infrastrukturo. Skupina učencev druge triade Jošt Petek, […]